Skip to main content
Mulla on viikon verran käytössä 24M laajakaista yhteys pätkii ja on välillä todella hidas.Ennen oli Elisan 8M yhteys ja ongelmia ei ollut koskaan.Johtuisko verkosta vai mistä!
Yhteyden pätkiessä, ongelma voi olla missä tahansa oman laitteistosi ja meidän keskumme välillä. Ongelman selvittämiseksi kannattaa koittaa ensin seuraavia toimenpiteitä:

- Testaa modeemin kytkemistä linjaan toisella lyhyellä puhelinjohdolla, älä käytä jatkojohtoja.
- Varmista, että ADSL -modeemisi tukee ADSL2+ -ominaisuutta ja että tämä asetus on modeemissa käytössä. Lisätietoa täältä.
- Jos tietokoneesi on kytketty modeemiin langattomasti, kytke tietokone modeemiin suoraan verkkokaapelilla ja testaa yhteyttä uudelleen.

Tässä ADSL -yhteys pätkii -ohjeessamme on neuvottu vielä kattavammin eri toimenpiteet, jotka kannattaa käydä läpi.

Jos ongelma ei kuitenkaan selviä ohjeen neuvoilla, häiriöstä kannattaa jättää vikailmoitus, joko 0206 90101 (pvm/mpm) numeromme tai Omien Sivujemme laajakaistan -vikailmoituslomakkeen avulla.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tuolta voi löytyä apua nopeammin kun käyttää searchia.
http://murobbs.plaza.fi/internet-ja-muu-tietoliikenne/

Vastaa