Hei!
Vaihdoin noin kuukausi sitten Elisan ADSL-liittymästä Soneran nopeampaan 8/1 yhteyteen, joka tuli käyttöön eilen. Yhteys todettiinkin toimivan kelpo nopeudella, mutta ongelmana on satunnainen yhteyden katkeaminen. Kymmeniä kertoja päivässä katkeava yhteys ärsyttää etenkin nettimoninpelejä pelatessa. Modeemin asetukset on ilmeisesti vaihdettu oikeeksi ja kokeiltu eri asetuksiakin. Nettijohto on lyhyt ja ei ole toista pistorasiaa. Elisalla ei siis mitään ongelmaa. Välillä on WLAN-modeemi, mutta olemme myös kokeilleet suoraan modeemista. Eli täällä päässä ei vikaa näyttäisi olevan. Turha tyrkyttää mitään ohjeet vinkit osastoa se on käyty läpi. Valitettavasti minulla ei ole asiakasnumeroa, koska en ole vielä saanut laskua. Eikä vianrajausautomaatissa henkilötunnuksellani löydy liittymää, joten toivon että asia saataisiin kuntoon, koska minulle luvattiin toimiva internet-yhteys ja toivon ettei minun tarvitse päättää sopimusta moisen vian takia ja palata takaisin Elisalle.
Edit: Yhteyden katketessa modeemin ADSL valo alkaa vilkkumaan.
ADSL-yhteys pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.