Eli käytössä on 8/1mbps ADSL-yhteys. Modeemina on TP-Link TD-W8960N (mukana langaton). Pätkiminen alkoi viime vuoden marraskuussa kun vaihdoimme nopeutta 1 megasta 8 megaan. Ennen nopeuden nostamista (eli 1 megan netillä) yhteys toimi moitteettomasti eikä pätkinyt ikinä. Nopeuden nostamisen jälkeen oli vielä käytössä vähän aikaa sama modeemi kuin ennenkin eli Telewell TW-EA510. Heti kun nopeuden nostamisen jälkeen huomattiin pätkimistä, vaihdettiin tuohon TP-Linkiin, jolla nyt oletettavasti voisi yhteys toimia paremmin. Ei auttanut. 10 kuukautta tätä on nyt kestänyt ja modeemin asetuksia sun muita on yritetty säätää tuloksetta. Ei kai tässä kolmatta modeemia nyt tarvi alkaa ostamaan... En kuitenkaan usko, että siitä olisi nyt kiinni. Tämä paikka sijaitsee parin kilometrin päässä keskuksesta kuparijohdon varassa jolla ADSL-yhteys tulee.
En nyt vikailmoitusta tehnyt, kun 100 euroa en ole valmis maksamaan tästä ongelmsta.
Tuossa vielä Speedtestin nopeudet Espooseen:
http://www.speedtest.net/result/1484305451.png
Niin, ja asun Rovaniemellä.
ADSL-yhteys pätkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.