ADSL -yhteys on nyt pätkinyt noin kuukauden verran siitä saakka, kun muutimme uuteen asuntoon. Olen Soneran sivujen kautta saanut tietoa siitä, miten pitäisi toimia yhteyden pätkimistilanteissa ja suorittanut kaikki toimenpiteet, mutta silti kun yhteyttä käyttää esim. pelaamiseen, yhteys katkeaa noin 2 minuutiksi ja palaa sen jälkeen ennalleen. Tätä tapahtuu tiheämmin riippuen kuormituksesta mutta myös vaikka ei kuormitusta olisikaan, yhteys menee poikki noin 20-30 minuutin välein... Mitäs nyt?
Sivu 1 / 1
Ohjeita pätkimiseen löydät artikkelista ADSL-yhteys pätkii
Mikäli käytössäsi on langaton lähiverkko, kannattaa testata yhteyttä siten että kytket tietokoneen modeemiin kaapelilla.
Myös toista modeemia kannattaa testata.
Jos pätkintäongelmaan ei löydy ratkaisua, voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta ongelmasta Laajakaistaliittymän vikailmoituksen Soneran Vikapalvelun tutkittavaksi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Mikäli käytössäsi on langaton lähiverkko, kannattaa testata yhteyttä siten että kytket tietokoneen modeemiin kaapelilla.
Myös toista modeemia kannattaa testata.
Jos pätkintäongelmaan ei löydy ratkaisua, voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta ongelmasta Laajakaistaliittymän vikailmoituksen Soneran Vikapalvelun tutkittavaksi.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.