Mitäs tässä pitäisi tehdä, kun adsl-yhteys on pätkinyt 26.9.2012 lähtien, Soneralle on lähetetty palvelupyyntöä netin kautta ja puhelimitse herra robotille.
Sekä nettiviestit, että mr.robotti olivat kuulemma korjanneet vian, mutta niinpä vain yhteys katkeilee edelleen.
Tätä ennen yhteys ei ole katkeillut lähes ollenkaan kahden vuoden aikana. Vika ei ole omassa laitteistossani, joten se on luultavasti Soneran päässä. (Varmistettu vaihtamalla koko laitteisto johtoja myöten uuteen.)
No voi tietty olla kuparissakin vikaa, mutta eipä ole kuulunut sieltä päin mitään raportteja muuta kuin automatisoituja "Yhteytesi on korjattu"-viestejä.
Kylläpä tuntuu olo ihanan kusetetulta, kun juuri alkoi uusi 24kk määräaikaisjakso ja nettiyhteydellä ei tee yhtään mitään. Joudun käyttämään nettiä kännykällä.
Jos olisi toistaiseksi voimassaoleva niin olisin katkaissut sen jo aikaa sitten.
Laittakaas muut kusetetuksi tulleet kokemuksia, oletteko saaneet irtisanottua sopimusta perustuen siihen, että se on käyttökelvoton eikä sitä olla halukkaita korjaamaan.
"Yhteytesi on korjattu."-viestejä kyllä kovasti lähetellään.
Edit: Sijainti: Mellunmäki, Helsinki ihan vaan varoitukseksi jos joku täällä päin harkitsee Soneran ja muiden vaihtoehtojen välillä.
adsl-yhteys pätkii, Sonera väittää toistuvasti korjanneensa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.