Hei,
Olen lukenut eri foorumeilta, että Sonera on alkanut ympäri helsinkiä päivittämään Extra-liittymiä VDSL2:seksi. Tuleeko tästä viesti, kun omalla alueella päivittäminen nopeampaan liittymään(100/10 VDSL2, right?) on mahdollista?
Ja jos teillä on aikatauluja, niin milloin 00810 HELSINKI alueelle olisi tulossa päivityksiä DSLAM:iin?
ADSL2+ -> VDSL2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.