Skip to main content

ADSL2+ -> VDSL2

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen lukenut eri foorumeilta, että Sonera on alkanut ympäri helsinkiä päivittämään Extra-liittymiä VDSL2:seksi. Tuleeko tästä viesti, kun omalla alueella päivittäminen nopeampaan liittymään(100/10 VDSL2, right?) on mahdollista?

Ja jos teillä on aikatauluja, niin milloin 00810 HELSINKI alueelle olisi tulossa päivityksiä DSLAM:iin?

3 kommenttia

  • January 13, 2010
Asianomaisia informoidaan erikseen kun päivitykset ovat tulossa. Tarkempaa aikataulua postinumeron perusteella ei ole kuitenkaan kerrottavana.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

  • January 13, 2010

  • January 13, 2010
Keskustelua voidaan jatkaa tässä ketjussa.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu