Hei,
Tänään on kuulemma taloyhtiöön kytketty VDSL2, ja ADSL2 modeemini vielä toimii, mutta omille sivuille on ilmestynyt "Modeemin vaihto", jossa kysytään että onko sinulla vdsl2 modeemia jne jne. Itseltäni löytyy zyxelin hyväksytty malli, mutta ongelmana on etten voi klikata "Vahvista", koska se on disabloitu nappi.
Havainnoidakseni tilannetta laitan screenshotin:
http://i54.tinypic.com/whbrqf.png
Olisikohan tämä mahdollista korjata? Modeemit ja kaikki on hommattu, nyt vain tarvitsisi itse VDSL2 saada päälle.
Sivu 1 / 1
Sama ongelma täällä. Yli viikko on odoteltu "VDSL-aktivointinapin"-aktivointia.
Tuota tässä on sitten katseltu...
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Tuota tässä on sitten katseltu...
Kappas! Liekö sattumaa vai lukiko tuon edellisen viestini oikeasti joku. Nyt kun tarkistin uudestaan "Omat Sivut", VDSL-nappi olikin toiminnassa.
Saas nähdä onko nappula toiminnassa vielä iltapäivällä, kun pääsen kotiliittymän ääreen päätelaitteita vahtamaan...
Saas nähdä onko nappula toiminnassa vielä iltapäivällä, kun pääsen kotiliittymän ääreen päätelaitteita vahtamaan...
JarnoF kirjoitti: Kappas! Liekö sattumaa vai lukiko tuon edellisen viestini oikeasti joku. Nyt kun tarkistin uudestaan "Omat Sivut", VDSL-nappi olikin toiminnassa.
Saas nähdä onko nappula toiminnassa vielä iltapäivällä, kun pääsen kotiliittymän ääreen päätelaitteita vahtamaan...
Kiitos viestistäsi, hyvä tietää etten ole ainut ongelman kanssa. Toivottavasti joku soneralta voisi tarkistaa minun asiakasnumeroni perusteella ja fixata homman. Samaa "muutos tilauksessa" viestiä tulee itselläni.
Kiitos kuitenkin, toivotaan että sonera-asiantuntija vielä tämän päivän aikana saisi vastausta aikaiseksi.
:Edit: mielenkiintoista, rupesi itsellänikin toimimaan kyseinen nappula omilla sivuilla, nyt VDSL2 alla
Hyvä, että asia on jo ratkennut kummankin kohdalla. Toivottavasti olette olleet tyytyväisiä uuteen palveluunne.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Mulla sama tilanne: rasti ruutuun ei mahdollista.
KValimaa kirjoitti: Mulla sama tilanne: rasti ruutuun ei mahdollista.
Tämä on ilmeisesti jo hoidettu Asiakaspalvelun kautta. Tällä hetkellä näyttää siltä, että liittymääsi ovat uudet tilaukset mahdollisia.
Tapio kirjoitti: [quote="KValimaa":w3le4khu]Mulla sama tilanne: rasti ruutuun ei mahdollista.
Tämä on ilmeisesti jo hoidettu Asiakaspalvelun kautta. Tällä hetkellä näyttää siltä, että liittymääsi ovat uudet tilaukset mahdollisia.[/quote:w3le4khu]
Nyt onnistui modeemin vaihto. Ensin alkuun modeemi (Thomson TG789vn) putosi saman tien verkosta. Uudelleenkäynnistykset eivät tehonneet, mutta resetointinapin painaminen auttoi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.