Hei,
Tänään on kuulemma taloyhtiöön kytketty VDSL2, ja ADSL2 modeemini vielä toimii, mutta omille sivuille on ilmestynyt "Modeemin vaihto", jossa kysytään että onko sinulla vdsl2 modeemia jne jne. Itseltäni löytyy zyxelin hyväksytty malli, mutta ongelmana on etten voi klikata "Vahvista", koska se on disabloitu nappi.
Havainnoidakseni tilannetta laitan screenshotin:
http://i54.tinypic.com/whbrqf.png
Olisikohan tämä mahdollista korjata? Modeemit ja kaikki on hommattu, nyt vain tarvitsisi itse VDSL2 saada päälle.
ADSL2 -> VDSL2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.