ADSL2 -> VDSL2 muutoksista tiedottaminen.
En tiedä kuuluuko tämä palstan kehittämiseen vai mihin, mutta näistä esim. ADSL2 -> VDSL2 muutoksista taloyhtiöissä voisi tiedottaa paremmin (kun nyt ei tullut mitään tietoa edes mainoksena tai sähköpostilla) ja saatavuushaussa tuntuu niitä virheitä riittävän (monessa osoitteessa väitetään saatavuudeksi esim. 24M, vaikka yli 8M nopeuksia ei kys. alueelle saa jne.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.