Skip to main content

ÄÄÄNEN SAANTI KUNNOLLA

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

ok

3 kommenttia

  • July 27, 2012
toimii

  • July 27, 2012
Kuten sanoin toisessa topikissa: Koita nyt scha saada järki käteen ja se ulosanti sellaiseksi, että ymmärtäisi jotain sun teksteistä. Oon jo kauan ihmetellyt sun menoa täällä. Rupeaa pikkuhiljaa riepomaan sun riehumiset ja huono suomen kieli. JA HERRAN PIEKSUT, LOPETA SE HUUTAMINEN! (eli isolla kirjoittaminen!) Pakko oli avautua, nyt meni hermot.

Voisit odottaa paremmin vastauksia viesteihisi jos kirjoittaisit ymmärrettävästi.

  • July 28, 2012
 
Kuten sanoin toisessa topikissa: Koita nyt scha saada järki käteen ja se ulosanti sellaiseksi, että ymmärtäisi jotain sun teksteistä. Oon jo kauan ihmetellyt sun menoa täällä. Rupeaa pikkuhiljaa riepomaan sun riehumiset ja huono suomen kieli. JA HERRAN PIEKSUT, LOPETA SE HUUTAMINEN! (eli isolla kirjoittaminen!) Pakko oli avautua, nyt meni hermot.

Voisit odottaa paremmin vastauksia viesteihisi jos kirjoittaisit ymmärrettävästi.




Katos eli sinä et ymmärrä jos sanon että ääni joka KOTI TV LIITYMÄN pitäisi tuottaa sinulle ja
myös itselleni.
Olemme näköjäään hukanneet "suomen kielen kun haluamme sanoa että on VIKA ".
KUIS huonokuulo/tai ymmmärys ko asiaan niin eikö siitä saa sanoa kun siltä tuntuu.
voipi olla kieli opilliset virheet voivat vaikuttaa sinun mahd. ymmärtämisen sanomaan.

T. SCHA