Viimeisimmän ohjelmistopäivityksen jälkeen ilmaantui sellainen vika, että käynnistyksen jälkeen äänet eivät kuulu ennenkuin painaa kaukosäätimen äänenvoimakkuuden säätöä. Kyse ei ole siitä, että äänenvoimakkuus olisi liian pienellä, mutta äänet eivät vain kuulu. Mikä mahtaisi olla syynä?
Boksi on kytketty vahvistimeen HDMI-liitännällä ja äänet tulevat siis vahvistimen kautta. Aiemmin toiminut hyvin.
Äänet kateissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.