Sain tänään koti-tv:n toimimaan. Kaikki toimi hyvin, kunnes yhtäkkiä äänet rupesivat kuulostamaan aivan hirveiltä. Aivan kun ne tulisivat jonkin putken läpi. Robottiääntä. Ei voi kuunnella.
Onko laite jo rikki?
Kokeilin uudelleenkäynnistää laitteen, mutta ei auttanut. Liitäntöihin en ollut koskenut, mutta tarkistin ne ja kaikki on kunnossa. Kiinni telkussa hdmi-kaapelilla.
Äänet rikki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.