Skip to main content

Äänet rikki

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Sain tänään koti-tv:n toimimaan. Kaikki toimi hyvin, kunnes yhtäkkiä äänet rupesivat kuulostamaan aivan hirveiltä. Aivan kun ne tulisivat jonkin putken läpi. Robottiääntä. Ei voi kuunnella.

Onko laite jo rikki?

Kokeilin uudelleenkäynnistää laitteen, mutta ei auttanut. Liitäntöihin en ollut koskenut, mutta tarkistin ne ja kaikki on kunnossa. Kiinni telkussa hdmi-kaapelilla.

1 kommentti

  • August 4, 2011
Mikä lie ollut vikana. Nyt toimii taas. Annoin olla sammuneena 1h. Toivottavasti vika ei toistu.