Skip to main content
Mistähän sitä oikein alottaisi... No joo, soittelin tuossa heinäkuun lopulla laskutukseen, saatuani ensimmäisen laskun liikkuvasta laajakaistasta..
Eli olin siis tilannut liikkuvan laajakaistan hintaan 14,90€/kk. Ensimmäisen kuukauden lasku oli kuitenkin 39,75€. Laskutuskautena 31.5.2009 - 04.07.2009 ---> 35 päivän lasku siis, mutta ota tuosta nyt sitten selvää moneksiko kuukaudeksi se soneralla lasketaan?? Noh, jokatapauksessa, vaikka tuo olisikin laskettu "kahden kuukauden laskuksi" on siinä silti ylimääräistä.

Soittaessani laskutukseen sain ohjeistuksen maksaa kyseisen laskun summan ja saisin tämän jälkeen liittymäni hinnaksi uuden tarjouksen mukaisen hinnan, jolloin säästäisin muutaman kympin sopimuskauden (24kk) aikana verrattuna alkuperäiseen sopimukseen. Nyt tuli sitten "uuden sopimuksen" mukainen lasku, jonka summa on 25,78€ vaikka piti olla 11,90€/kk. Noh, tässä laskussa oli sitten laskutuskautena 02.08.2009 - 29.08.2009 eli siis luultavasti tämä yrittää nyt olla kuukauden lasku? vaikka laskussa summa on taas vähän yli kahden kuukauden mukainen. Tosin tuosta välistä nyt käsitykseni mukaan puuttuu heinäkuun lasku? Eli olisikohan tässä nyt lisätty sitten heinäkuun maksu, siitä kuitenkaan ilmoittamatta? Minulle ei siis ole tullut heinäkuulta erillistä laskua!

Voisikohan joku kirjaviisas tai matematiikan professori selittää tälläiselle tavalliselle ihmiselle, että mistä ihmeestä mahtaa olla kysymys?

Laskutukseen en soita enää kertaakaan, sillä en rupea maksamaan taas kymmentä euroa jonottamisesta. Eli, joko tämä asia ratkeaa tässä tai irtisanon liitymän kuluttajasuojalain nojalla ja lakimieheni ottaa yhteyttä korvausvaateiden tiimoilta. Lupaan myös "mainostaa" yrityksenne toimintaa kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla ja lehtien yleisöosastoilla. Takaan myös, että kaikki tuttuni tulevat irtisanomaan soneran liitymänsä.

Kettu kuittaa!!!!!
Asiaa kannattaa tiedustella matkapuhelinlaskutuksesta. Jos et halua soittaa asiakaspalveluun, voit jättää Omien sivujen kautta myös yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kun olen näitä keskusteluita ja avautumisia tässä nyt jonkin aikaa seurannut niin ihan oikeasti jonkun sonerassa pitäisi nyt laskea yks yhteen että se hemmetin maksullinen asiakaspalvelunumero olisi jälleen ilmainen.

Onhan tämä aivan naurettavaa kun maksavat asiakkaat valittavat aika yksityiskohtaisistakin asioista täällä koska eivät halua maksaa jonottamisesta, asialle on tehtävä jotain!

Sonera on tunnettu siitä että rahaa vedetään kuluttajapuolella ihan kaikesta mahdollisesta, kusetusta se on kaikki that's it.. jos ette halua kilpailla hinnoilla ja sanotte edelleen että palvelu on se mitä teidän asiakkaat haluavat niin tehkää sitä palvelua.

Palvelua on myös ilmainen asiakaspalvelu.

Minä en kehtaisi kyseisen yrityksen asiakaspalvelijana siirtää asiakkaita maksullisen "jonotuspalvelun" puolelle, mielummin tekisin niin kuten joskus (kun haluttiin palvella) eli: asiasta query ja tehdä asiakaspalveluun yhteydenottopyynnön, yhteystiedon, ainakin sähköpostin näkee sitten käyttäjän profiilista, tänne laittaisin sitten vielä tiedon että "otamme yhteyttä profiilisi rekisteröityyn sähköpostiosoitteesen" tai jotain vastaavaa.

Tämä on niin säälittävää, niin soneran kuin asiakkaiden puolesta 😞

Vastaa