Sain perjantaina sähköpostiini laskun, joka koskee adsl-liittymää joka ei koskaan edes alkanut toimimaan, kun teiltä myytiin väärä liittymä uuteen osoitteeseen. Asian PITI olla kunnossa, toimimaton liittymä irtisanottiin ja laitteetkin palautettiin niinkuin oli sovittu, niin millä perusteella multa nyt laskutetaan näistä? Eihän tässä ole mitään järkeä periä maksua liittymästä ja laitteista jotka ei edes toiminut?
En pysty tarkistamaan asioita edes enää omilta sivuilta kun tunnukset ei ole enää käytössä. Mitä tässä nyt pitää tehdä, koska en suostu maksamaan selvästi aiheetonta laskua!?!
(Ainut toimiva liittymä tänne on valokuitu, ja sekin liittymä on nyt mieheni nimellä.)
Aiheeton lasku?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.