Tilasin soneralta uuden liittymän, jonka hinnan piti olla 16,92 euroa ja jonka piti alkaa vasta tämän kuun lopussa. Sekin on nyt peruttu, sillä sain paremman tarjouksen muualta. Kuitenkin minulle on nyt tullut soneralta 21,92 euron lasku ajalta 12.12.2013-11.01.2014. Minkä ihmeen takia, ja eikai minun tällaista pidä ruveta maksamaan?
Sivu 1 / 1
Hei,
Voisitko täyttää keskustelupalstan asiakastietoihisi asiakasnumerosi, jotta pääsemme katselemaan asiaa ja palaamme sinulle kun näemme tilanteen ja pystymme sitten antamaan sinulle hieman enemmän informaatiota.
Voisitko täyttää keskustelupalstan asiakastietoihisi asiakasnumerosi, jotta pääsemme katselemaan asiaa ja palaamme sinulle kun näemme tilanteen ja pystymme sitten antamaan sinulle hieman enemmän informaatiota.
Nyt on (kai?) asiakasnumero lisätty profiiliin. Tässä se onv varmuuden vuoksi vielä uudestaan: 30 0102 6497.
Hei mirasanna! Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta. Kyseisellä laskullahan veloitetaan nettitikkuliittymästä eli lasku on aiheellinen. Puhelinliittymän siirto on peruttu, joten siitä ei luonnollisesti laskua tule.
Asia selvä, mutta vielä elämän helpottamiseksi: Tämä nettitikku ei ole enää omassa käytössäni, vaan ollut viime vuoden lopusta eräällä tutullani. Yritin vaihtaa hänet laitteen käyttäjäksi niin että lasku menisi myös hänelle, mutten selkeästikään onnistunut ja siitä johtui sitten tämä sekaannuskin.. Olisikos nyt siis mahdollista vaihtaa tämä tuttavani laitteen/liittymän omistajaksi ja laittaa hänelle menemään nämä laskut tulevaisuudessa? Nimi on Marko Nuutinen (tietoja pitäisi löytyä enemmänkin jo valmiiksi) ja sähköposti markoo.nuutinen@hotmail.com.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.