Skip to main content
Irtisanoin Soneran 450 langattoman laajakaistan viime kesäkuun lopussa puhelimitse. Sain ja maksoin loppulaskun. Laajakaista suljettiin sovittuna päättymispäivänä heinäkuun puolivälissä. Elokuussa sain laskun uudesta perusmaksusta ja ilmoituksen seuraavan laskun tulosta. Monen mutkan ja pitkän jonotuksen jälkeen pääsin puheisiin asiakaspalvelijan kanssa. Pitkän selittelyn jälkeen hän myönsi virheen tapahtuneen, lupasi korjata sen heti ja hyvittää minua 10 eurolla aiheutuneista kuluista. Hyvitystä ei ole vielä tähän päivään mennessä kuulunut, mutta seuraavan jakson perusmaksulasku 5.10 sensijaan tuli. Yritin taas tavoittaa puhelimitse asiakaspalvelijaa, mutta kun jonotusajaksi luvattiin puoli tuntia jätin soittopyynnön, ei vastausta. Nyt sain postitse tiukan karhukirjeen ja jätin uuden soittopyynnön. Mitään ei ole kuulunut eikä puhelimessani näy soittoyritystäkään.
Ilmeisesti kuluttaja-asiamies ja Soneralle lähetettävä mojova vastalasku ovat ainoat keinot, tämän surkean vuodatuksen lisäksi. Seuraava askel onkin sitten advokaatti.

Entinen asiakas
Tämä asia näyttäisi hoituneen Asiakaspalvelun kautta eilen. Lyhyen katsauksen perusteella aiheetonta laskutusta eli virhe Soneran puolelta. Pahoittelen tapahtunutta.

Vastaa