Olen maksanut huhtikuun laajakaistamaksuni 11.4 (eräpäivä 30.4) ja kuitenkin minulle tuli 14.5 maksumuistutus maksamattomasta laskusta? Miksi tämä maksettu lasku ei ole kirjautunut järjestelmäänne? Tarkistin nettipankista ja se on maksettu todellakin 11.4 ja on toteutunut kyseisenä päivänä. Nyt tuli uusin lasku ja siinä yritetään veloittaa 5e maksumuistutuksesta joka oli ja on yhä aiheeton.
Kyseessä lasku nro. 63744577 viitenro. 31215637445779
Laskuarkistossakin on yhä merkintä että se olisi maksettu mukamas vasta 31.5
Tarkistakaapa järjestelmänne ja poistakaa se aiheeton 5e maksumuistutus uusimmasta laskusta. Kiitos.
Aiheeton maksukehoitus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.