Hei,
Joskus heinäkuun loppupuolella soittelin soneran asiakaspalveluun, kun kuukauden laskua ei ollut saapunut sähköpostiin. Asiakaspalvelussa pyöri automatisoitu viesti, jossa kerrottiin että sähköpostien lähetyksessä on ollut jonkinnäköinen häiriö, ja että laskut lähetetään uudestaan, lykätyllä eräpäivällä. Jäin odottamaan sähköpostilaskua, jota ei (ainkanaan vielä) ole saapunut.
Nyt olen kuitenkin saanut postissa maksukehotuksen, jossa sanotaan että tämä saapumaton lasku pitäisi maksaa välittömästi, ja siihen päälle vielä viivästyskorko sekä jonkinnäköinen lisä siitä, että minulle piti erikseen lähettää maksukehotus? Kuulostaa järjettömältä minun korvaani. Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?
Aiheeton maksukehotus?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.