Skip to main content
Usko horjunut sen verran teidän puhelinaspaa kohtaan että pakko laittaa tänne. Miten voi olla mahdollista että Kesäkuun nettiliittymän laskuun on ympätty 5€:n maksukehotusmaksu, vaikka alkuperäistä laskua ei edes ole tullut ja tuossakin eräpäivä 11.8. (eikä siis heti kuten maksukehotuksissa yleensä). Ei tuolla nyt niin merkitystä, ärsyttää vaan jos laskutuksessa töppäillään asiakkaan kustannuksella. Laskun numero on 74100561.

Yt, Olli Leppänen


P.S. Jos mahdollista niin laittakaa vastauksesta ilmoitus osoitteesene ducker82@gmail.com
Hei DUCKER,


Maksumuistutuskulut veloitetaan aina normaalilaskun yhteydessä jälkikäteen.

Vilkaisin että kulut koskevat kesäkuussa erääntynyttä laskua, josta suoritus on tullu meille myöhässä. Tästä tietojemme mukaan on lähetetty myös maksukehotus. Tarkoitatko siis että alkuperäistä laskua tuosta kesäkuusta erääntyneestä ei ole saapunut?
Sitä hän varmasti tarkoittaa. Toukokuun laskusta tuli minulle myös suoraan maksukehoitus ja 5e turha maksu. Ei noita jaksa... Ei ollut roskapostissa, eikä myöskään poistetuissa sähköposteissa, eli sovittua sähköpostilaskua ei ole tullut lainkaan tuolta yhdeltä kuukaudelta. Paperilasku olisi parempi. Jokainen asiakas jos maksaa vuodessa 5e ylimääräistä vuodessa, on se iso summa soneralle.
Heippa Fontok,

Tahallamme emme jätä laskuja toimittamatta, lähetetään kyllä laskut sovitusti, oli ne sitten paperisena tai sähköpostiversiona taikka E-laskuna.

Esimerkiksi sähköpostilaskujen kanssa toisinaan on probleemia esimerkiksi Gmailin sekä Hotmailin kanssa, toisinaan nämä sähköpostien tarjoavat blokkaavat meidän osoitteemme, jolloin meiltä ei postia saavu, ei laskuja eikä tiedotteita. Näistä pyritään tiedottamaan meidän sivustoillamme heti ongelman tultua ilmi.
Me voimme täältä päästä kyllä tarkistaa, onko lasku lähtenyt meiltä, onko se mennyt perille tai palautunut meille toimittamattomana. 🙂

Vastaa