Ostin joulukuussa Huawei-reititin/modeemin ja liikkuvan laajakaistan. Ensimmäiset laskut laitteesta ja liittymästä tulivat paperilaskuina. Maksoin ne ja tein molemmista elasku-sopimuksen Danske Bankiin. Liittymän laskutus on toiminut normaalisti, mutta laitteen ensimmäinen elasku ei tullut pankkiin ajallaan jonkun TeliaSonera Financen häiriöiden takia. Asiasta on tullut informaatiokirje TeliaSonera Financelta jossa pahoitellaan asiaa (häiriöiden aiheuttajaa ei tarkemmin eritellä) ja kehotetaan maksamaan myöhässä saapunut elasku uuden eräpäivän mukaan. Alkuperäinen eräpäivä olisi ollut 29.1., elasku saapui pankkiin pari päivää tämän jälkeen ja uusi eräpäivä oli 12.2.. Hyväksyin laskun verkkopankissa ja se meni maksuun normaalisti tuon uuden eräpäivän mukaisesti. Maksu näkyy Soneran Omien Sivujen Rahoitus-osiossa vastaanotetuissa maksuissa, joten se lienee mennyt perille.
Nyt kuitenkin uusimmassa laskussa on normaalin 7 euron lyhennyksen lisäksi 5.02 euron maksumuistutus. Syytä maksumuistukseen ei ole laskulla sen kummemmin eritelty, mutta olettaisin sen johtuvan tuosta edellisen laskun myöhästelystä. Koska myöhästyminen alunperinkin johtui TeliaSonera Financen omista möhläyksistä eikä minusta, ja koska olen tuon myöhästyneen laskun maksanut uuden eräpäivän mukaisesti, en tietenkään aio tuota aiheetonta maksumuistutusta maksaa. Miten tämän virheen korjaamiseksi tulee menetellä? Tein jo torstaina 20.2. Omien Sivujen kautta palvelupyynnön, mutta siihen ei ole vastattu mitenkään. Myöskään asiakaspalveluun ei pääse puhelimitse, jonotus vain jatkuu ja jatkuu.
Sivu 1 / 1
Hei jpk! Huomasin että asiaasi on hoidettukin jo Asiakaspalvelussamme ja aiheeton veloitus on sinulle hyvitetty. Pahoittelut virheestä!
Minna- kirjoitti: Hei jpk! Huomasin että asiaasi on hoidettukin jo Asiakaspalvelussamme ja aiheeton veloitus on sinulle hyvitetty. Pahoittelut virheestä!
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Pitääkö minun maksaa tuo virheellinen lasku ja ylimääräinen osuus hyvitetään seuraavassa laskussa, vai tuleeko sieltä korjattu lasku? En ole saanut Asiakaspalvelusta minkäänlaista yhteydenottoa tämän asian tiimoilta.
Tee niin että vähennä laskun loppusummasta 5,02 € niin hyvits on sillä kuitattu pois. Pahoittelut, oletin virheellisesti että olit jo tietoinen tästä menettelytavasta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.