Hei!
Sain paperilaskun, vaikka olen sopinut sähköpostilaskusta ja nettiliittymäni muutoksen tilausvahvistuksessa on myös näin mainittu. Teidän pitää korjata lasku (pois 2,9 euroa paperilaskutuslisä) ja lähettää uusi lasku sähköpostiosoitteeseeni (+ txt-muistutus puhelimeeni).
ps. Nykyinen yhteydenottopalvelunne on todella surkea. En halua jonottaa puhelinpalveluunne ja maksaa vielä siitäkin, tämä kikkailu on liian läpinäkyvää! Kilpailevilla yrityksillä ei ole ollut tällaista sotkua, tämä heikentää roimasti Soneran antamaa kuvaa osaamisenne tasosta ja ainoastaan ärsyttää asiakkaita:(
Sivu 1 / 1
Hei!
Pahoittelut ettei laskua ole lähetetty sinulle sähköpostitse.
Jatkossa saat laskusi sähköpostitse antamaasi osoitteeseen +txt-ilmoituksen laskusta.
Asiakaspalvelumme on myös tänään lähettänyt sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että voit vähentää 2,90€ paperilaskuveloituksen saapuneelta laskultasi. Maksat siis laskun 2,90€ pienemmällä summalla käyttäen laskussa olevaa viitenumeroa ja tilinumeroa.
Pahoittelut ettei laskua ole lähetetty sinulle sähköpostitse.
Jatkossa saat laskusi sähköpostitse antamaasi osoitteeseen +txt-ilmoituksen laskusta.
Asiakaspalvelumme on myös tänään lähettänyt sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että voit vähentää 2,90€ paperilaskuveloituksen saapuneelta laskultasi. Maksat siis laskun 2,90€ pienemmällä summalla käyttäen laskussa olevaa viitenumeroa ja tilinumeroa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.