Heinäkuussa asiakaspalvelijanne poisti heinäkuussa erääntyvän laskun ja lupasi, ettei uusia laskuja tule ennen kuin ongelmat täysnetin toiminnassa on selvitetty siten, että kokeilen uutta mokkulaa. Ei toiminut, mutta laskut kyllä tulivat!?? Lisäksi on tullut maksukehoitus heinäkuun laskusta sekä uusi lasku, joka erääntyisi 23.8.2013.
Olen edelleen sitä mieltä, että laskut ovat aiheettomia - etenkin kun liittymä on irtisanottu teknisen tuen toimesta 16.8.2013 sen toimimattomuuden vuoksi.
Oletankin, että heinäkuun ja elokuun laskut yht. 26 € poistetaan - vai mitä?
Aiheettomat laskut toimimattomasta netistä.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.