Skip to main content
Mistä ihmeestä johtuu, että en pääse Soneran omille sivuilleni enkä sähköpostiini sitä kautta? Kirjautuminen kyllä onnistuu, mutta välittömästi kirjautumisen jälkeen tulee ilmoitus: Kiitos käynnistä! Aikakatkaisu...
Soitin jo Soneran asiakastukeen, mutta sieltä sain vinkiksi vain aikavyöhykkeen poikkeavuuden tarkistamisen. Aikavyöhyke tässä uudessa koneessani oli alunperin virheellinen, mutta muutin sen ja olen sen jälkeen jo käynnistänytkin koneen moneen kertaan, joten asetus on takuulla voimassa. Muita vihjeitä en asiakaspalvelusta saanut. Lopulliseksi kommentiksi jäi viesti, että enpä osaa sanoa. ???? Jostain koneen asetuksista ilmeisesti kuitenkin on kyse, sillä toisella läppärillä kaikki toimii hienosti eikä mitään aikakatkaisuja esiinny.

ava
Tietokoneen kalenterissa pitää olla oikea päivämäärä ja kellonaika oikein tai ainakin melkein oikein. Näiden lisäksi jo mainittu aikavyöhyke. Selaimessa on oltava evästeet/cookiet sallittuna.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa