Hei!
Odotan postia ja päivitän webmailia muutaman minuutin välein,
mutta jo silloin joudun loggaamaan uudelleen sisään, kun
aikakatkaisu on sotkenut yhteyden!
Miten tuon parin minuutin kuluttua tapahtuva automaattisen katkaisun saa pois päältä!?
Eihän tuossa ajassa ehtisi omaankaan vastausta kirjoittamaan!
Ei ennen katkaissut parissa minuutissa!
Kiitos korjaamisesta ja avusta!
Aikakatkaisu sotkee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.