Mikähän siellä Soneran letkuissa taas on ollut pitkään solmussa? 24/1-laajakaista kun downloadaa maksimissaan 11 megabittiä per sekunti. Soneran mielestähän tämä on ihan ok, kun palvelukuvauksessa sanotaan blaa blaa blaa...
Yleensä tavaraa on valunut tännepäin noin 15 megan vauhdilla, joten aikamoinen prosenttitiputus nopeuteen on taas iskenyt.
Ei, mitään ei ole täällä muutettu, älkääkä edes uskaltako mainita mistään puhelin- tai modeemijohtojen pituuksista, tai minä tulen lankoja pitkin silmille. :-(
Olkaa niin ystävällisiä, ja vihjatkaa linjoista vastaavalle ylläpidolle, että tarkistaisivat jossain vaiheessa. Kiitos.
Myöhemmin lisättyä: Tein vikailmoituksen ja mitä siitä sitten seurasi? Normaali Soneran kuvio: Tekstiviesti puhelimeen Soneralta 1) vikailmoitus vastaanotettu, pitäkää modeemi päällä, viesti n:o 2) Ongelma siirretty asiantuntijalle, viesti n:o 3) Vika korjattu.
Että korjattu? Nopeus on edelleen noin 11 megabittiä per sekunti eli tasan sama kuin ennen "korjausta". Juuri tällaisten kokemusten takia olen vakaasti sitä mieltä, että Soneran vikailmoituksilla ei ole edes huumoriarvoa. En jaksaa enää edes nauraa. Pitäkää tunkkinne, pellet.
Aina vain etanavauhtia...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.