Asioin eilen Sonera-kaupassa, josta henkilökunta ei päässyt läpi yrityksenne omaan asiakaspalveluun varttitunnin odottelun aikana. He varasivat soittoajan, eli joku mahdollisesti soittaa asiakaspalvelunne suunnalta minullepäin tänään.
Tämä on sinänsä ok, mutta asiaan liittyen minulle on alkanut tulla ilman pyyntöäni tekstiviestejä;
Eilen kello 13:45 tuli viesti, jossa kerrottiin että "Olet varannut ajan Soneran Asiakaspalvelusta […]", sekä varaustunnus.
Lisäksi tänään tuli kello 12:00 vielä erikseen viesti "Tama on muistutus varaamastasi ajasta Soneran asiakaspalveluun […]".
Ymmärrän kyllä, että teidän täytyy muistuttaa itseänne siitä, että asiakkaalle pitäisi soittaa, mutta miksi ihmeessä te lähetätte minulle tällaisia viestejä?
Ei minua kiinnosta varaustunnukset tai muistutukset siitä että teiltä jonkun pitäisi soittaa; kunhan asia tulee hoidettua ja te muistatte soittaa, on asia sillä selvä.
Kysymykseni kuuluukin:
Kuinka voin estää teitä lähettämästä tällaisia turhia tekstiviestejä matkapuhelimeeni?
Ajanvaraukseen liittyvien tekstiviestien estäminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.