Skip to main content

Ajanvaraus

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Varasin eilen illalla ajan asiakaspalveluun että voisi hoidella vähän noita maksukanava-asioita eteenpäin.
Aikoja oli erittäin huonosti tarjolla 8-16 työtätekevälle ja valitsin sitten sieltä perjantai iltapäivälle ajan.

Nyt olisi sitten pitänytkin siirtää tuo aika johonkin muualle perjantai iltapäivästä, kun ei pysty silloin olemaan puhelimessa. Siirto ei onnistu kun ei muulloin ole vapaata aikaa ja poisto kertoo

Varausjärjestelmä ei vastaa. Valitettavasti soittoaikaa ei voida peruuttaa juuri nyt.

No soitelkaa sitten mutta vastamaan en pysty.

2 kommenttia

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • November 22, 2012
Miten sen ajanvarauksen saa peruttua, kun tuo peruminen ei sivujen kautta onnistu.
Asia on jo hoidettu joten senkään puolesta ei ole enää mitään asiaa asiakaspalveluun.

  • November 22, 2012
Moi Nible,
Laitoin asiakastietoihisi maininnan että ei soitella, ajanvaraus on peruttu. Nyt jos sattuu sellainen lipsahdus, että ajanvarausta vastaanottava henkilö ei perumisinfoani huomaa ja lähtee sinulle soittelemaan, niin toivottele soittajalle hyvät illan jatkot ja kerro, että homma on hoidettu jo!