Minulla on asianmukaiset sopimukset ja laitteet Alerta palvelusta ja maksut menee kuukausittain. Ongelma vain on siinä, että en ole päässyt Aterta-sivulleni sitten kesän 2007 jälkeen, kun muutin uuteen asuntooni, mihin ADSL yhteyteni siirrettiin. Olen ollut kymmeniä kertoja yhteydessä Soneran erilaisiin palvelunumeroihin. Luvattu on korjata, mutta ei ole ollut apua. Täydet laskut vain juokevat.
Sivu 1 / 1
Alerta-palvelun vikailmoitukset hoituvat Teknisen yritysasiakaspalvelun kautta. Numero sinne on 0206 90801.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Olen soitellut numeroon 020690801 ja sieltä on luvattu selvittää ongelmaa ja korjata se. Taisi olla lokakuun 22. päivä 2008 kun viimeksi soittelin sinne. Vaan ei vielä ole korjaantunut.
Tämä Kysy ja keskustele palsta pyörii aiheiltaan kuluttajapuolen laajakaistaliittymien ja niiden palveluiden ympärillä. Alerta on Soneran yrityspuolen tuote ja sen suhteen ei täältä valitettavasti juurikaan apua saa. Itse tiedän mikä tuote on kyseessä, mutta ei sen enempää.
Kannataa ehdottomasti soittaa uudelleen Tekniseen yritysasiakaspalvellun ja selvittää tilanne sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kannataa ehdottomasti soittaa uudelleen Tekniseen yritysasiakaspalvellun ja selvittää tilanne sitä kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.