Hei!
Minulla on vielä 0,5M liittymä. Kun testaan sitä mittarillanne, näyttää se vain 0,24/0,22M.
Liittymä on ollut käytössä noin 5 vuotta. Aikaisemmin nopeus oli suurempi.
Modeemi on ZyXEL Prestige 600 series.
Alhainen nopeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.