Skip to main content
Mikä mahtaa vaivata kun animal planet on täysin pimeänä?
Ei ole ekaa kertaa tämän vajaan viikon aikana kun näyttää pelkkää mustaa ruutua?
Ja nyt näyttää olevan nelosen lisäkanavatkin pimeänä.
Hei jaffa77,

Vieläkö kanavat ovat pimeinä? Mitkä nelosen lisäkanavat olivat myös pimeinä? Tarkoititko Pro extra kanavia?

Sinulle oli ilmeisesti päivitetty kanavapaketteja tänään? Jos kanavat eivät nyt näy niin voisi kokeilla vielä käynnistää digiboxia niin että käyttää siitä virtajohtoa irti.
Kyllä.Kaikki lisäkanavat on jälleen pimeänä. Äsken oli kaikkki pimeänä ja virtajohdon irroittamisen jälkeen hävisi taas kaikki maksukanavat.
Ne mitkä tänään tilattiin ei ole edes päivittynyt ollenkaan. Niitä ei löydy edes kanavalistalta.
Hei jaffa77,

Mikäli kanavat ovat edelleen pimeänä, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Juuri ollaan soittamassa. Puolet maksukanavista on tällä hetkellä pimeänä.
Nyt toimii. Vikapalvelusta ajettiin oikeudet kanaviin uudestaan ja sammutettiin modeemi sekä digiboksi niin kanavat pompsahti näkyviin.
Hei jaffa77

Hienoa kuulla että ongelma ratkesi vikapalvelun kautta!
Taas on kanavia pimeänä. Ei oikein hyvältä näytä. Ei kuitenkaan ihan jatkuvasti jaksaisi olla soittelemassa vikapalveluun.
Hei jaffa77,

Kerrotko hieman tarkemmin mitä kanavia on pimeänä tällä hetkellä, niin voimme tarkistaa tilannetta.
Nelosen kaikki maksukanavat häviävät samoin viasatin elokuvakanavat, ja mtv. Tosin tänään vaihdoin tuohon uudempaan boksiin. Mitä sille vanhalle pitää tehdä?
Hei jaffa77,

Mikäli maksukanavilla esiintyy edelleen ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Vanhan digiboxin voit palauttaa asiakaspalautuksena meille, osoitteeseen:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Tuo oli vähän outoa kun meille ei kukaan ilmottanut mitään että olisi uusi boksi tulossa ennen kuin se oli postista noudettavissa. Oltiin kuitenkin 2 kertaa eri asiakaspalvelijan kanssa yhteydessä. Eikä mitään tietoa siintä vanhasta että mitä sille pitää tehdä.
Minun mielestä asiakkaan ei tulisi itse näitä kysellä.
Jatkossa toivoisin skarppausta tälläisissä asioissa.
Hei jaffa77,

Nuo tiedot olisi tosiaan sinulle pitänyt kertoa siinä vaiheessa kun digiboxia on lähetelty.

On kutenkin mahdollista että tuo digiboxi on vahingoissa laitettu matkaan, ellei siitä mitään puhetta muuten ollut. Voi olla siis että siksi ei tuosta palautuksestakaan ole sen kummemmin sitten puhuttu.

Mutta oli miten vain, niin ei tuo tietenkään ihan niin mennyt kuin olisi pitänyt ja pahoittelemme sitä. Toivotaan kuitenkin että ongelmat olisivat uuden boxin myötä nyt ainankin poistuneet.

Vastaa