Skip to main content

anysee ongelmia soneran kaapeliverkossa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve
En saa windows 7 windows media centeriä hakemaan kanavia automaattisesti, tai hakee, muttei löydä.
Onko mahdollista asettaa nämä manuaalisesti ?
Minulla on asetukset kyllä .cld tiedostona kaapeliboksin omasta ohjelmasta (anysee), voisitteko neuvoa miten nämä siirtäisin media centeriin ?

Jotenkin minulla on tunne että nämä viestini katoaa jonnekin ? Miksi sellainen ?

3 kommenttia

  • January 14, 2010
Tämä kysymys osuu meidän palveluidemme tuen ja oman laitetuntemukseni ulkopuolelle, mutta kenties jollain muulla foorumin käyttäjällä on tästä asiasta kokemusta.

Windows Media Playeriin liittyen löydät lisätietoa tältä sivulta. Anyseen tuella voi olla tähän kysymykseen myös tietoa.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • February 15, 2011
Onko sinulla koneessa DVB-C vai DVB-T kortti?

DVB-C Kaapeliverkkoon
DVB-T antenniverkkoon

Mistäs löytyy Soneran kaapelitelevision kanavapakettien asetukset? Eli mitä QAM-järjestelmää ja kanavanumeroa käytetään.

  • February 16, 2011
kurkimies: Ohjesivuiltamme löydät Sonera Kaapeli-TV-taajuudet.