Terve
En saa windows 7 windows media centeriä hakemaan kanavia automaattisesti, tai hakee, muttei löydä.
Onko mahdollista asettaa nämä manuaalisesti ?
Minulla on asetukset kyllä .cld tiedostona kaapeliboksin omasta ohjelmasta (anysee), voisitteko neuvoa miten nämä siirtäisin media centeriin ?
Jotenkin minulla on tunne että nämä viestini katoaa jonnekin ? Miksi sellainen ?
anysee ongelmia soneran kaapeliverkossa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.