Apple 5S on ollut käytössä 3 viikkoa ja sattui ilmeisesti maanantaipäivän versio:
- Puhelimesta loppui hälytysäänen kuuluminen (soitettaessa toiseen puhelimeen), mikä korjautui kun virrat käytti pois
- Seuraavaksi häipyivät puhelimen omat äänet. Samoja vikoja kyseisestä luurista näytti netti olevan pullollaan ja ohjeita korjaamiseksi. Mikään ei tuntunut auttavan ja puhelin näytti luulevan, että audioliitin on kytkettynä. Äänet palasivat vasta, kun puhelimeen oli laitettu herätys, joka hälytti ja herätti myös puhelimen ....
-Viimeisin vika oli niin totaalinen, että kapula piti toimittaa Soneralle huoltoon toimitettavaksi. 5S ei herännyt enää. iTunes ilmoitti puhelimen olevan palautustilassa ja tarvitsevan päivityksen, joka kuitenkin keskeytyi virheilmoitukseen (2009), eikä asennus jatkunut millään ohjeilla.
Em kokemukset eivät iPhonen arvostusta nosta korkealle, mutta sattuuhan noita .
Ihmettelen kuitenkin Soneran ja Applen toimintaa, kun takuuhuoltoon jätetyn iPhonen tilalle annetaan Windows-puhelin. Joko Sonera on neuvotellut huonon sopimuksen Applen kanssa tai Apple ei oikeasti välitä asiakkaistaan. Tällä toiminnalla Apple tulee menettämään asiakkaitaan. Huoltoajaksi ilmoitettiin vielä kaksi viikkoa. Ei hyvä!
Sivu 1 / 1
Hei Asiakas_J!
Suomessa Applen tuotteiden valtuutettuna huoltoliikkeenä toimii SCF -huolto, jonka kanssa Sonera on solminut sopimuksen yhdessä laitevalmistajien kanssa laitteiden takuuhuollosta.
Tarkemmin laitteiden huoltoon liittyvissä kysymyksissä sinua osaa auttaa juuri SCF -huolto. Heidän yhteystiedot löydät täältä: http://www.scfhuolto.fi/yhteydenotto.ht ... d=some8846
Suomessa Applen tuotteiden valtuutettuna huoltoliikkeenä toimii SCF -huolto, jonka kanssa Sonera on solminut sopimuksen yhdessä laitevalmistajien kanssa laitteiden takuuhuollosta.
Tarkemmin laitteiden huoltoon liittyvissä kysymyksissä sinua osaa auttaa juuri SCF -huolto. Heidän yhteystiedot löydät täältä: http://www.scfhuolto.fi/yhteydenotto.ht ... d=some8846
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.