apuva
lapsi istu kannettavan päälle.näyttö meni ainakin.hankittu 15.01.2009 ja on soneran kytky kone.kuka korvaa/kelle vahinko ilmoitus?soneralle vai meneekö kotivakuutuksen puoleelle.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.