Skip to main content
Tilasin laajakaistan kotiin internetin kautta. Tilauksen yhteydessä ei kysytty, haluanko laajakaistalle asennuksen. En siis tarvitse asennusta, mutta kun tilaus eteni eteenpäin, tilauslomake rupesi kyselemään mihin aikaan haluan asennuksen. En siis tarvitse asennusta, mutta automaatti kyselee asennukselle sopivaa kellonaikaa. Onko minulle siis tulossa asennus ja paljonko se maksaa?
Jos et erikseen valinnut Avaimet Käteen -asennusta, ei kyseessä ole maksullinen asennus, vaan itse liittymän fyysisten kytkentöjen asennusaikataulu (keskukselle, jakamoon). Voit tarkistaa asian asiakaspalvelustamme numerosta 0200 17000 (mpm/pvm) tai lisäämällä asiakasnumeron tällä keskustelupalstalla profiiliisi, jotta voin tarkistaa asennustiedot täältä käsin.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa