Skip to main content
huoh, nyt tuli sitte hyvä jouluinen yllätys. 100e maksu kun asentaja kävi syksyllä mittailemassa puhelinrasian joka pätki niin helvetisti. Sitte tää asentaja hokas ku pätkii niin vietävästi että oisko rasiassa vika, avas sen ja kiristi ruuvit sekä putsasi reiät (ollu jossain kuulemma maalia tai vastaava niin kontakti on huono), no yhteys on sen jälkee toiminut ihan ok. Mutta missä menee raja "omien laitteiden toiminnassa" ?

Herää sellainen kysymys että mistä helvetistä minä olisin voinut tietää tuollaisen asian että puhelinrasia voi olla epäkunnossa? Aivan uskomatonta toimintaa, jos soneran asiantuntija/asiakaneuvoja olisi puhelimessa maininnut tälläisestä asiasta niin ehdottomasti olisi tullut puhelinrasiakin käytyä läpi , kun nyt puhuttiin vain modeemeista, asetuksista, johdoista ja niin edelleen.
Yleisesti asunnon puhelinsisäverkon tai -rasioiden vikojen korjaus kuuluu asunnon omistajan tai taloyhtiön, ei käytössä olevan Internet -operaattorin, vastuulle.

Yhteyden häiriö- tai katkostilanteissa, yhteyttä suositellaan testaamaan toisten puhelinpistorasian kautta, jos asunnossa on muita pistorasioita olemassa. Tällä testillä voi rajoittaa, että ongelma ei ole tiettyyn puhelinpistorasiaan liittyvää.

Liittymäsi tilannetta tuntematta, on mahdoton ottaa asiaan liittymääsi koskien kantaa. Tarvittaessa, sinun on mahdollista lähettää asiasta reklamaatio asiakaspalveluumme palvelupyyntölomakkeemme kautta, jolloin asia käydään läpi liittymäsi kohdalla.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa