Yhteys nettiin katkesi marraskuussa. Tietokone tutkittiin ja siitä ei löytynyt vikaa. Otin kaapelimodeemin mukaani testausta varten Rovaniemen Sonera-pisteeseen. Siellä sitä kokeiltiin kahteen kertaan ja ilmoitettiin modeemin toimivan moitteetta. Siitä johtuen tein vikailmoituksen ja asentaja kävi sitten testaamassa että modeemisi ei toimi.
Tänään siitä käynnistä tuli sitten lasku. Minusta lasku on sikäli aiheeton että Sonera-pisteestä sanottiin modeemin toimivan ja vikailmoituksen olevan tarpeellinen? Ilmeisesti uuden kaapelimodeemin osto suoraan olisi tullut edullisemmaksi. Tämä tiedoksi muille samanlaisen ongelman kohtaajille.
Asentajan käynti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.