Yhteys nettiin katkesi marraskuussa. Tietokone tutkittiin ja siitä ei löytynyt vikaa. Otin kaapelimodeemin mukaani testausta varten Rovaniemen Sonera-pisteeseen. Siellä sitä kokeiltiin kahteen kertaan ja ilmoitettiin modeemin toimivan moitteetta. Siitä johtuen tein vikailmoituksen ja asentaja kävi sitten testaamassa että modeemisi ei toimi.
Tänään siitä käynnistä tuli sitten lasku. Minusta lasku on sikäli aiheeton että Sonera-pisteestä sanottiin modeemin toimivan ja vikailmoituksen olevan tarpeellinen? Ilmeisesti uuden kaapelimodeemin osto suoraan olisi tullut edullisemmaksi. Tämä tiedoksi muille samanlaisen ongelman kohtaajille.
Sivu 1 / 1
Oliko vika kaapelimodeemissa?
Kaapelimodeemi oli kyseessä, Thomson. Edellinen modeemi toimi melkein kaksi vuotta mutta sen vikaantumisen huomasi merkkivaloista, tässä jälkimmäisessä tapauksessa ei.
Ajattelin asiaa lähinnä kertomasi asentajakäynnin maksun kannalta. Sitä ei peritä ellei vika selkeästi jää asiakkaan vastuulla oleviin laitteisiin tai kaapelointiin.
Tapio kirjoitti: Ajattelin asiaa lähinnä kertomasi asentajakäynnin maksun kannalta. Sitä ei peritä ellei vika selkeästi jää asiakkaan vastuulla oleviin laitteisiin tai kaapelointiin.
Juu, tiedän. Olisin vain säästänyt sen 99€ ostamalla suosiolla uuden modeemin ja jättänyt uskomatta Sonera-pisteen väittämään modeemin viattomuudesta ja kehoituksesta ilmoittaa jonnekin vikapäivystykseen tms.
Oppia ikä kaikki.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.