Kiitos!
Olipa liittymä sujettu parin viime kuun maksamattomien laskujen takia. No niinhän pitääkin jos laskuja ei maksa.
Pointti on vaan siinä että olen tehnyt Nordean kanssa suoramaksusopimuksen laskujen maksusta. En ole vielä ehtinyt selvittää kumpi toimijoista on munannut. Muut suoramaksusopimukset kuitenkin toimivat.
Olen saanut muutaman meilin teiltä koskien laskujen avoimenaoloa ja lähettänyt vastineita joissa on ollut suoramaksusopimus liitteenä.
Ainakin minun kohdallani kuvionne sekosivat kun suoraveloitus loppui. Siihen saakka keskimäärin n300e/kk laskuni hoituivat niin kuin kuuluukin.
Se hyvä puoli asiassa on ettei kaikenmaailman kauppiaat soittele. Aikaeroni Suomeen on 11h. Päätin nyt avautua täällä kun asiakaspalvelunnekin on tukossa. Huono puoli on että olen täällä vielä kolme kuukautta ja ilmeisesti ilman Suomipuhelinta. En oikein usko että saatte asiaa korjattua.
Jos tähän tulee vastine niin en halua kuulla pahoitteluja tms shittiä vaan sen miten asia hoidetaan kuntoon.
Olli
Asiakas vuodesta -96
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.