Miksi Sonera ei vastaa kirjallisesti postin (Itella) kautta lähetettyyn kirjeeseen, jossa laajakaista-asiakas yrittää saada vastauksia nimenomaan häntä askarruttaviin kysymyksiin. Edes toistuvat yritykset eivät tuota tulosta. Yritys puhelimitse tuottaa järjettömän pitkän odotuksen. Onko ainoa apu vaihtaa operaattoria?
Sivu 1 / 1
Olet toukokuussa lähettänyt kirjeen, jossa tiedustelet liittymäsi laskutusasioista. Tähän kirjeeseen liittyen sinulle on lähetetty sähköpostia 18.5., todennäköisesti laajakaistaliittymäsi pääpostilaatikkoon. Tarkoitatko nyt nimenomaan tätä kirjettä ja jos, etkö ole saanut sähköpostivastausta?
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.