Skip to main content
Eli tässä osoitteessa yhteyttäni(24/1) on rajoittettu 13/1:een pätkimisen vuoksi. Olen muuttamassa uuten kotiin ja haluaisin kysyä, että laitetaanko sinne ensiksi yhteys teoreettisella maximinopeudella vai pysyykö asiakaskohtaiset asetukset samana osoitteen vaihdossa?
Uuden osoitteen laajakaista -liittymä tultaisiin avaamaan normaalien nopeusluokkien mukaisesti eli liittymäsi tämän hetkinen poikkeuksellinen nopeudenrajoitus ei siirtyisi automaattisesti uuden osoitteen yhteyteen.

Voit tarkistaa saatavuussivumme kautta, mitä nopeusluokkia uudessa osoitteessasi on alustavasti saatavilla.

Kun muuton ajankohta on selvillä, voit olla yhteydessä meihin liittymän siirron sopimiseksi muuttajalle -sivumme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta ja osoitteeseen oli kyllä 24/1 saatavilla.
Hieman ehkä harmittaa se, että ku on määrä-aikainen sopimus niin joutuu pitämään tätä sonera laajakaistaa vielä vuoden päivät, kun kohteessa olisi valmiiksi 100/50 Mbit/s
Tein tuon muutto-ilmoituksen netissä ja nyt on menny noin 5 arkipäivää vaikka luvattiin, että seuraavana arkipäivänä soitetaan.
Pitääkö tässä vaan odotella ja muuttaa ja vielä odotella?
Muuttoilmoituksissa viive on noin neljä arkipäivää, tällä hetkellä jopa alle. Jos sinuun ei olla oltu yhteydessä, on mahdollista että lomakkeelle on lipsahtanut esimerkiksi väärä puhelinnumero. Tässä tapauksessa, varsinkin jos asia on kiireellinen, suosittelen sinua soittamaan asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.

T. Panu

Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa