7.Lokakuuta katkaisitte internet yhteyteni koska teidän mukaanne olitte havaineet että koneeni oli rikollisten hallinnassa (lol), saatuanne tekstiviestin asiasta ajoin spybot - search and destroy, sekä malwarebytesin anti-malware ohjelmiston ja tulos oli että mitään haittaohjelmia ei löytynyt, sen lisäksi käytössä on windowsin palomuuri ja aviran av-softa, tarkistin myös windowsin logeja ja en havainnut mitään erikoista. Soitin suosittelemaanne helpsoniin (vitun kallis, kiitos vaan) ja siellä tulivat samaan tulokseen kuin minä että mitään haittaohjelmaa ei koneellani ole. Soitin tästä teille ja about ensimmäisenä tukihenkilönne suosittelee minulle koneeni formatointia (lol wtf), kerroin että empä usko formatoivani ja pyysin lisätietoja ja kuulin että kyse on siitä että joku haistelee porttia 3544 UDP, kerroin että laitan portin muurista lukkoon ja tutkin asiaa jos saan nettini takaisin. Blokkasin ko. portin windowsin palomuurista välittömästi sekä sisään että ulos UDP:nä. Heti kun netti alkoi toimia googletin udp 3544 ja alle 2min selvisi että kyse ei ole mistään haittaohjelmasta vaan microsoftin teredosta/ipv6 over ipv4 softasta, ja sammutin kyseisen ipv6 protokollan verkkoyhteydestä. problem solved?
Koittakaa googlata vaikka se 2min 'udp 3544' ennen kuin katkotte maksavien asiakkaiden nettejä turhaan, kiitos
Asiakaspalaute
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.