Skip to main content

Asiakaspalaute

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei!

Muutin asumaan Espooseen kahdeksan vuotta sitten, jonka johdosta tein Soneralle silloin osoitteenmuutoksen tähän nykyiseen asuinpaikkaani. Luulin, että asia olisi näin kunnossa, vaan eipä se ollutkaan. Noin kaksi vuotta sitten ostin Soneralta uuden puhelimen, ja hämmästykseni oli suuri kun myyjä kysyi, että asunko edelleen Kirkkonummella tässä ja tässä osoitteessa? En asunut, joten hän muutti osoitteen oikeaan paikkaan. Aikaa myöten puhelin tuli oikeaan osoitteeseen tänne Espooseen.

Nyt kaksi vuotta myöhemmin päätin jälleen vaihtaa puhelinta. Koska olin ollut Soneran palveluihin tyytyväinen, päätin jatkaa edelleen Soneran asiakkaana. Tilasin Nokian uuden Lumian, Lumia 1020. Mukavana lisäyllätyksenä tulisi vielä se, että siihen saisi kamera gripin kaupan päälle.

Tilattuani 20.9 uuden puhelimen, kävin vielä varmistamassa Soneran omapalvelusta, että kaikki olisi kunnossa. Kävin silloin samalla myös vilkaisemassa varmuuden vuoksi osoitetietojani. Tällä kertaa ällistyin todella: edelleen tuo sama vanha osoite missä olin kahdeksan vuotta sitten asunut, kummitteli tiedoissani. Ei auttanut muu kuin soittaa maanantaina 23.9 Soneralle ja tehdä jälleen kerran osoitteenmuutos. Aspa ihmetteli ja kertoi, että tuo johtuu varmaan siitä, että väestörekisterissä olisi väärät tiedot. Puhelun päätyttyä kävin katsomassa netistä väestörekisterin tiedot ja osoite oli ihan oikea, eli tämä nykyinen osoitteeni.

Jouduin soittamaan Aspaan vielä uudemman kun huomasin, että puhelin olisi edelleen menossa Kirkkonummelle. Puhelun aikana Aspa varmisti, että osoite joka heillä oli, oli oikea (eli tänne Espooseen) . Kysyin sitten häneltä, että kumpaan paikkaan se puhelin on sitten menossa, tänne "uuteen osoitteeseen" vaiko vanhaan? Siinä taisi hämmästyä jo Aspakin kun huomasi, että puhelin toden totta, oli menossa edelleen vanhaan osoitteeseeni.

4.10 (?) sain Soneran Aspasta puhelun jossa kerrottiin keltaisten kamera grippien olevan loppu (tämä lienee ollut syy siihen, miksi puhelimen saanti oli kestänyt tuolloin niinkin pitkään). Sovimme Aspan kanssa, että he lähettävät valkoisen gripin keltaisen sijaan.

Aikaa myöten Postin lähetystenseurantaan tuli tieto, jossa kerrottiin paketin olevan menossa edelleen Kirkkonummen kohdepostinumeroon. Kun paketti Kirkkonummelle saakka ehti, soittivat he ilmeisesti paikallisesta postista maanantaina 14.10 klo 11.52 . Sovimme soittajan kanssa, että he kääntävät lähetyksen tänne Espooseen (muuta puhelua en ole saanut). Seuraavana päivänä 15.10 ei auttanut muu, kuin jälleen soittaa Soneralle, koska postin lähetystietoihin oli ilmestynyt tieto, että paketti palautuisi lähettäjälle. Erittäin ystävällinen Aspa (suuri kiitos hänelle!!) lupasi selvittää asiaa. Hän soittikin minulle takaisin parin tunnin päästä ja kertoi, että jos puhelin heille palautuu, pitäisi minun tehdä siitä uusi tilaus. Hän oli kuitenkin sitä mieltä, ettei vielä eilen sitä kannattanut tehdä, koska seurannasta ei vielä tuolloin näkynyt muuta, kuin, että paketti olisi palautettu lähettäjälle. Hänkään ei puhelun aikana osannut ketoa, että miksi pariin kertaan tekemäni osoitteenmuutos ei ollut mennyt perille (tähän todellakin toivoisin vastausta).

Tänä aamuna (16.10) kävin katsomassa postin seurannasta, että mitä paketille mahtaa kuulua. Sieltä löytyi tieto, että paketti on menossa kohdepostinumeroon 37800, Toijala. Odotin, että Aspasta olisi tänään soitettu ja kerrottu, että kuinka asiassa edetään. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut. Huomiseen aamuun (17.10) saakka vielä odotan Soneralta jonkinlaista tietoa, sen jälkeen lähden Elisan myymälään.

Seuranta koodi: JJFI61960413382910436

Ystävällisin terveisin,

Pia L

1 kommentti

  • October 17, 2013
Tilaus on peruutettu.

t. Pia L