Skip to main content
Harmi etten löytänyt sivuilta asiakaspalautteelle tarkoitettua kohtaa.

Joka tapauksessa, haluaisin antaa palautetta, kun tänään sain oman kokemukseni pohjalta harvinaista, eli hyvää asiakaspalvelua Soneralta.

Pohjustukseksi tahoisin kertoa, että jostain syystä asiat niin Internet kuin puhelinliittymien kohdalla ovat takkuilleet kohdallani hyvin paljon aiemmin. Ongelmia on ollut useamman kerran laskutuksen kanssa ja vieläpä niin, että samasta asiasta on joutunut useasti olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, koska syystä tai toisesta asia ei ole ensimmäisen, toisen ja joskus jopa kolmannenkaan puhelun jälkeen hoitunut.

Viimeisin ongelma oli, kun yritin irtisanoa puhelin liittymääni, jolloin asiakaspalvelija suuttui, arvosteli valintojani ja tytötteli alentavaan sävyyn minua.

Tänään kuitekin sain hämmästyä, kun soitin laskutusongelmista asiakaspalveluun ja kohtelu olikin äärimmäisen ystävällistä ja työntekijä hoiti asian hyvin mallikkaasti, vieläpä niin ettei ongelman pitäisi enää olla mahdollista toistua. Tahtoisin siis, että kiitokset välittyisivät eteenpäin.

Uskon, että työ asikaspalvelussa ei ole aina kovinkaan helppoa, kun ärtyisät ihmiset soittelevat ja purkavat kiukkuansa, vaikka vika ei asiakaspalvelijassa olekkaan. Tiedostaessani tilanteen, olen aina itse ärtymyksestä huolimatta kokenut olevani asiallinen ja ystävällinen ongelmia hoitaessani. Harmillista onkin se, että vaikka itse olenkin ollut ystävällinen, niin langan toisessa päässä ollaan jo valmiiksi vihaisia (mahdollisesti edellisen asiakkaan jäljiltä). No, onneksi tänään oli toisin ja luultavasti molemmille osapuolille jäi hyvä mieli. Kiitos siis vielä.
Hei piia !

Ja kiitos palautteestasi! Tämä on aivan oiva kanava välittää meille palautteet - sekä rakentavat että positiiviset. Molemmat ovat meille yhtä arvokkaita!

Mukava kuulla, että mietteesi ja kokemuksesi palvelusta ja asiakaspalvelusta on kääntynyt postiviivisempaan suuntaan. Pahoittelen, jos et ole aina saanut odottaamaasi kohtelua ja palvelua, se on kuitenkin meidän ensisijainen pyrkimys, että asiakaskohtaaminen olisi miellyttävä, tehokas ja asiantunteva. Hienoa kuitenkin, että olet myös oikeanlaista palvelua saanut - ja näin toivottavasti myös jatkossa tulet saamaan. :)

Vien tämän palautteesi myös eteenpäin sekä sinua palvelleelle asiakasneuvojalle.

Mukavaa talven odotusta sinulle! 🙂

Vastaa