Harmi etten löytänyt sivuilta asiakaspalautteelle tarkoitettua kohtaa.
Joka tapauksessa, haluaisin antaa palautetta, kun tänään sain oman kokemukseni pohjalta harvinaista, eli hyvää asiakaspalvelua Soneralta.
Pohjustukseksi tahoisin kertoa, että jostain syystä asiat niin Internet kuin puhelinliittymien kohdalla ovat takkuilleet kohdallani hyvin paljon aiemmin. Ongelmia on ollut useamman kerran laskutuksen kanssa ja vieläpä niin, että samasta asiasta on joutunut useasti olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, koska syystä tai toisesta asia ei ole ensimmäisen, toisen ja joskus jopa kolmannenkaan puhelun jälkeen hoitunut.
Viimeisin ongelma oli, kun yritin irtisanoa puhelin liittymääni, jolloin asiakaspalvelija suuttui, arvosteli valintojani ja tytötteli alentavaan sävyyn minua.
Tänään kuitekin sain hämmästyä, kun soitin laskutusongelmista asiakaspalveluun ja kohtelu olikin äärimmäisen ystävällistä ja työntekijä hoiti asian hyvin mallikkaasti, vieläpä niin ettei ongelman pitäisi enää olla mahdollista toistua. Tahtoisin siis, että kiitokset välittyisivät eteenpäin.
Uskon, että työ asikaspalvelussa ei ole aina kovinkaan helppoa, kun ärtyisät ihmiset soittelevat ja purkavat kiukkuansa, vaikka vika ei asiakaspalvelijassa olekkaan. Tiedostaessani tilanteen, olen aina itse ärtymyksestä huolimatta kokenut olevani asiallinen ja ystävällinen ongelmia hoitaessani. Harmillista onkin se, että vaikka itse olenkin ollut ystävällinen, niin langan toisessa päässä ollaan jo valmiiksi vihaisia (mahdollisesti edellisen asiakkaan jäljiltä). No, onneksi tänään oli toisin ja luultavasti molemmille osapuolille jäi hyvä mieli. Kiitos siis vielä.
Asiakaspalaute
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.