Asiakaspalautetta!
Siitä asti kun olen ollut Soneran asiakkaana (18 vuotiaasta), on palvelu ollut niin laidasta laitaan ja välillä TODELLA huonoa. Todella harvoin olen tarvinnut asiakaspalveluun soittoa ja voin sanoa rehellisesti että suurimmaksi osaksi on huonoa palvelua. Milloin on ohjattu johonkin mistä ei ole kukaan koskaan vastannnut, milloin maksan tyhjästä kun Sonera-pisteen työntekijä ei olekaan toiminut niinkuin ollut puhe. Milloin puhelinliittymässä vikaa, jos ei siinä pätkii netti. Milloin asiakaspalvelija on luvannut soittaa, mutta soittoa ei kuulu. Ja kerrankin kun minulta ei ääntä tullut yhtään, olisi mieheni hoitanut puhumisen minun seistessä vieressä ei tämä käynyt, täytyi siis minun kähistä puhelimeen ja asiakaspalvelija joutui moneen kertaan kysyyn mitä sanoin kun ei kähinästäni selvää saanut. Olisi kai jo silloin pitänyt tajuta ettei pidä jatkaa Soneran asiakkaana kun otin oman liittymäni 18 vuotiaana omiin nimiini äitini nimistä, niin eivät meinanneet silloin antaa sitä tehdä. Syyttivät MINUA siitä että olin muka johonkin vastannut että jatketaan sopimusta, vaikken ikinä ollut koko viestiä edes saanut, ison työn takana oli että sain numeroni omiin nimiin. Myöskään äitini ei ollut tuolloin mitään viestiä saanut saatika mitään sopinut. Olenkin tässä tullut näitten kaikkien sattumusten jälkeen siihen tulokseen että kun nyt vain nuo sopimukset tulevat loppuun siirrän aivan kaiken pois Soneralta. Alkaa riittään nää ongelmat liittymän, netin ja asiakaspalvelun kanssa! Mielestäni olen jo tämän viiden vuoden aikana ihan tarpeeksi saanut tätä huonoa palvelua. Toivottavasti täältä edes joku Soneran työntekijä tämän huomaa niin toivon että voisivat vähän kehittää asioita toimivammiksi.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.