asiakaspalvelu
Sain tarjouksen liikkuvasta laajakaistasta kesän alussa; ystävällinen myyjä kehui sopimuksen hienoutta, koska se olisi voimassa vain toistaiseksi eli sen voisi purkaa milloin vain. Loppukesästä tälläiselle pätkivälle laajakaistalle ei ollut enää käyttöä, joten soitin [[u:1tpk57ij]b]sopimuksessa olevaan asiakaspalvelunumeroon [/u:1tpk57ij] (HOX!ei mainintaa puhelun hinnasta!!!) irtisanoakseni sopimuksen. Puheluni ohjattiin jonoon, jossa odotin sinnikkäästi melkein tunnin. Missään vaiheessa ei kerrottu puhelun hintaa eikä edes arvioitua jonotusaikaa. Luovutin ja soitin myöhemmin toiseen numeroonne, mistä vastattiin melko nopeasti ja asia hoitui. Laskussa näkyy nyt 1. puhelu yritysnumeroon ja jälkimmäinen palvelunumeroon soittona ja 1. minuuttihinta on yllättäen aika paljon kovempi. Eli loppujen lopuksi sopimusta ei voinut irtisanoa milloin vain, koska "asiakaspalvelu" ei palvellut ja se palvelemattomuuskin maksoi enemmän kuin sen riesaa aiheuttaneen sopimuksen kuukausimaksu!!! Halusitteko kenties pitää huolen, etten jatka enää asiakkaananne, kun tällä hetkellä voimassa olevat sopimukset taloudessamme päättyvät?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.