Hei!
Olen yrittänyt löytää kanavaa antaa palautetta Soneran asiakaspalvelusta, mutta hyvin on piilotettu...
Olen pitkäaikainen Soneran asiakas ja koko huusholli on, joten joudun silloin tällöin asioimaan eri yhteyksissä myös ainoassa paikallisessa Soneran myymälässä. En tiedä saako täällä paikkaa mainita, mutta selvinnee tiedoistani. Ko liikkeessä on neljä myyjää, joista yhdestä haluaisin antaa henkilökohtaisen reklaamation johonkin foorumiin. Onko sellaista?
Toinen reklamaationi koskee puhelinpalvelua. Reklamoin lokakuun lopulla tietoturva-asioista ja 4G -palvelusta s-postilla. Minulle soitettiin pyynnöstäni ja sovimme hyvityksestä seuraaviin laskuihin. Keskustelimme samalla 4G hinnasta ja yllätyksekseni palvelija kertoi, että on tarjousmahdollisuus alentaa hintaa. Toki hinnan alennus aina sopii!. Samalla täsmensin kyllä, että nopeus ei saa alentua ja palvelija vakuutti, ettei näin käy. Nyt kuitenkin heti tämän jälkeen nettiyhteys rupesi pätkimään ja nopeus näytti n. 50. Päättelin, että vastoin palvelijan lupausta nopeutta oli alennettu aiemmasta puoleen ja näinhän olikin. Jouduin asioimaan paikallisessa Sonera myymälässä ja siellä sattui kohdalleni ei-toivomani myyjä, jonka asiakkaaksi en todellakaan koskaan haluaisi - kokemusta on usealta kerralta ja aina saa lähteä pahoilla mielin pois... Liittymäni nopeuden lasku toki selvisi siellä ja nopeus nostettiin taas entiselle tasolle. Kustannukset varmaan näkyvät sitten seuraavassa laskussa - mitä sitten taas lienevätkin - myyjän kanssa ei voinut asioista keskustella. Miksi Soneran kanssa asiointi on niin vaikeaa, oli kyse sitten myymälästä tai puhelinpalvelusta? Joka asiaa joutuu selvittelemään useaan kertaan ja kalliisti.
t. HM
Sivu 1 / 1
Hi hemini!
Kiitokset asiallisesta palautteesta ja siitä että otit yhteyttä. Todella ikävää että asiointi meidän kanssamme ei ole sujunut kuten pitäisi. Omasta puolestani olen todella pahoillani! Mikäli haluat antaa jostain tietystä henkilöstä palautetta, voit kirjoittaa reklamaation joko Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 -> Kirjaudu sisään ja valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun. Toki voimme ohjata myös tänne palstalle kirjoittamasi reklamaation suoraa eteenpäin. Ilmoita vain kuinka haluat että toimitaan.
Kiitokset asiallisesta palautteesta ja siitä että otit yhteyttä. Todella ikävää että asiointi meidän kanssamme ei ole sujunut kuten pitäisi. Omasta puolestani olen todella pahoillani! Mikäli haluat antaa jostain tietystä henkilöstä palautetta, voit kirjoittaa reklamaation joko Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 -> Kirjaudu sisään ja valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun. Toki voimme ohjata myös tänne palstalle kirjoittamasi reklamaation suoraa eteenpäin. Ilmoita vain kuinka haluat että toimitaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.