Olen nyt odottanut yli tunnin! täällä espoon iso-omenassa omaa vuoroani.
Nettitkku vain lakkasi toimimasta ja puhelimessa käskivät liikkeeseen, kun on kuulemma
Vanha tikku jonka ei pidäkään enää toimia. Siis minusta on aivan miellettömän
Mielenkiintoista miten tänä päivänä voi asiakaspalvelua hoitaa näin huonosti kuin teleoperaattorit, kuten sonera, sen tekevät. Millä muulla alalla voi tehdä näin? Kuvitelkaa autokauppaa, katsastusasemaa, pankkia tai mitä tahansa - teleoperraattoreiden tulokset ovat hyviä, mutta ilmeisesti tuo taajuuslisenssimalli eristää heidät normaalista maailmasta, siten että asiakastyytyväisyytern vaan ei tarvi panostaa. Eikö ole mielenkiintoista?
Asiakaspalvelu
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.