Skip to main content
Kun ei pääse palautetta antamaan Soneralle itselleen niin tänne kai sitten pitää kiroilla. On se nyt jumalauta, ettei maksava asiakas pääse millään puhumaan oikean asiakaspalvelijan kanssa! Jos tekninen ongelma ei ratkea jollain asiakasta halveksivalla puheentunnistusautomaatilla, niin pikkusen alkaa sappi kiehua kun yrittää uudelleen ja uudelleen artikuloida vastauksia ja kuunnella samoja saatanan selostuksia automaatista.

Homma on pohjimmiltaan kuitenkin näin yksinkertainen: Jos verkko ei toimi kunnolla, katkaisen määräaikaisenkin sopimuksen ja vaihdan takaisin Elisaan, jonka verkko pelitti ja asiakaspalvelukin oli vähän inhimillisempi.
Voit jättää viestin Vikapalvelulle Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Vikapalvelu ottaa sinuun yhteyttä lomakkeen tietojen perusteella jos se on tarpeen yhteyden vianselvityksen kannalta.
No näin tein ja jätin vikailmoituksenkin. Kohta kuitenkin tuli ilmoitus että vikaa ei ole. Merkillistä asiakkaan vähättelyä kun on pokkaa sanoa noin kysymättä että missä asiakkaan mielestä on vika. Automaatille pitäis monivalintakysymyksiin vastaamalla saada selitettyä. Se hyvä puoli tällaisessa asiakaspalvelussa on, että varmaan se on halpaa. Kumma kun ei erityisesti näy hinnoissa.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymän vikailmoituksen ja vastata tarkemmin aiheeseen liittyen. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Vastaa