Kun ei pääse palautetta antamaan Soneralle itselleen niin tänne kai sitten pitää kiroilla. On se nyt jumalauta, ettei maksava asiakas pääse millään puhumaan oikean asiakaspalvelijan kanssa! Jos tekninen ongelma ei ratkea jollain asiakasta halveksivalla puheentunnistusautomaatilla, niin pikkusen alkaa sappi kiehua kun yrittää uudelleen ja uudelleen artikuloida vastauksia ja kuunnella samoja saatanan selostuksia automaatista.
Homma on pohjimmiltaan kuitenkin näin yksinkertainen: Jos verkko ei toimi kunnolla, katkaisen määräaikaisenkin sopimuksen ja vaihdan takaisin Elisaan, jonka verkko pelitti ja asiakaspalvelukin oli vähän inhimillisempi.
Asiakaspalvelu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.