Skip to main content

Asiakaspalvelu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen lähettänyt useamman viestin asiakaspalveluun, mutta sieltä ei koskaan vastata. Ei olisi oikein aikaa soitella perään työajalla. Mikä oikein mättää?

Olin viimeksi DNA:n asiakas ja heidän asiakaspalvelunsa vastasi aina alle 24 tunnissa.

1 kommentti

  • March 3, 2011
makush: Asiakaspalveluumme voi laittaa viestiä Palvelupyynnön muodossa Omilta Sivuilta. Tällä hetkellä Palvelupyyntöjen käsittelyssä on ruuhkaa. Kaikki työt toki käsitellään ja asiakkaisiin ollaan yhteydessä mahdollisimman pian.
Kiireellisissä asioissa kannattaa ottaa yhteys puhelimitse asikaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.