Skip to main content
Eikö teillä soneran sivuista poiketen ole asiakaspalvelu töissä ollenkaan kesällä? Olen Perjantaina 31.7.09 jonottanut TV puolen asiakaspalveluun 2 tuntia 23min ja en päässyt vieläkään asioimaan.

Tänään 1.8.09 olen jonottanut jo 68 min asiakaspalveluun eikä vieläkään ole vastattu.

HALUATTEKO te että teidän asiakkaitanne palvellaan? Ollut Soneran asiakas jo yli 10 vuotta ja alkaa pikku hiljaa olemaan siinä pisteessä että vaihdan teidän johonkin toiseen firmaan.
Asiakaspalvelu on auki arkisin klo 8:00 - 20:00 ja lauantaina 9:00 - 16:30. En osaa sanoa mistä ovat johtuneet kertomasti erittäin pitkät jonotusajat viime viikolla. Jos puhelun lopettaa ja soittaa kohta uudelleen, joutuu jonossa viimeiseksi.

Asiakaspalveluun voi jättää yhteydenottopyynön palvelupyyntölomakkeen kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Palvelupyyntölomakkeen???

Lähetin itse sellaisen palvelupyynnön viime viikon tiistaina (25/8) eikä siihen ole vieläkään 1/9 vastattu!!!

Jätin viestissä myös tiedot itsestäni: nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron mutta kontakti ei vain onnistu!

Eilen yritin TAAS kerran, moneen otteeseen soittaa asiakaspalveluun mutta siellä oli yli puolen tunnin jonot!

Miten Soneran asiakaspalveluun on oikein mahdollista saada yhteyttä???
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on ruuhkaa ja käsittelyaika on noin 3 vuorokautta. Jokainen palvelupyyntö käsitellään ja asiakkaaseen otetaan yhteyttä, mutta tällä hetkellä pienellä viiveellä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Siis "pienellä viiveellä" ja "noin 3 vuorokautta"???
Tämä on täyttä puppua koska en vielä tähän päivään mennessä (4/9) ole saanut Soneralta yhtään omatoimista viestiä!!!

Vastaa