Skip to main content

Asiakaspalvelu entisille Ainan asiakkaille

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Ostaessanne Ainan kaapeli-tv-verkon opastitte asiakkaitanne kirjeellä. Miettikää niiden iäkkäiden heikosti liikkumaan pääsevien asiakkaiden mahdollisuuksia tehdä ohjeistamanne uudelleen viritykset. Kaikki eivät ole käteviä käsistään eivätkä kykene puhelinpalvelun ohjeilla saamaan uusia kanavia haettua. Elektroniset laitteet ovat vieläpä "pelottavia". Nuoren sukupolven on tätä kenties vaikea tajuta, mutta kehittäkää palvelunne kaikille ikäluokille sopivaksi. Kustannustehokkuus ei silloin voi olla ensisijainen ratkaiseva tekijä.

1 kommentti

  • October 10, 2014
Hei tpkv!

Kiitokset palautteesta. Laitetaanpa korvan taakse jatkoa ajatellen ja palautetta eteenpäin asiasta vastaavalle taholle.