Skip to main content

asiakaspalvelu ja muuta "moitittavaa"

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

HÖH eihän soneran asiakas palvelussa ole mitään vikaa lakonaikanakaan, nytkin lähettivät karhukirjeen kun olin unohtanut maksaa edellisen laajakaistamaksuni ja sitten moitteet verkkokaupan hinnat ovat törkeästi ylihintaisia näennäisesti "pienestä kuukausimaksusta" huolimatta, sama koskee kyllä laajakaistamaksujakin
no siinä ei ole edes kuukausimaksu pieni.



Terv. Kappa