HÖH eihän soneran asiakas palvelussa ole mitään vikaa lakonaikanakaan, nytkin lähettivät karhukirjeen kun olin unohtanut maksaa edellisen laajakaistamaksuni ja sitten moitteet verkkokaupan hinnat ovat törkeästi ylihintaisia näennäisesti "pienestä kuukausimaksusta" huolimatta, sama koskee kyllä laajakaistamaksujakin
no siinä ei ole edes kuukausimaksu pieni.
Terv. Kappa
asiakaspalvelu ja muuta "moitittavaa"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.